CASUTA DIN PADURE!!!

CASUTA DIN PADURE!!!

miercuri, 14 septembrie 2011

**Mi-e DOR mereu...
Mi-e dor de-un cantec,de-o poezie,de-o floare...
Mi-e dor de Mare,de Padure,de Curcubeu...
Mi-e  dor de Zbor...mi-e dor de Dor...
Dar cel mai mult mi-e dor mereu de tine!!!:)


http://www.youtube.com/watch?v=GvdlwoTVjSE
http://www.youtube.com/watch?v=2S4n2AbOMWA



**
Mereu esti...

    (dedicată Iubirii)...si tie!

...ca o furtună
îndrăgostită de frunze

arunci prin coroană
lumina fulgerelor
ochi
ascuţind flăcările
vulcanului de gânduri

- pete albe sau negre
înfuriind inimile; -

un ritm ameţitor
născut în clipa naşterii
sublimelor "necuvinte"...

departe de margini,
centrul ne cheamă rugător

un simplu flaut
ce-şi redescoperă mirat
găurile...

în oglinda vitraliilor,
zborul tău,
pasăre flămândă,
redevine...
rotund

dăruie-mi un simplu ţipăt!

aripa mea te va înveli
în petale de lotus
va arde sămânţa...

vom fi,
o simplă tuşă
aruncată pe un trup
de curcubeu...(Anne Marie Bejliu)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu