CASUTA DIN PADURE!!!

CASUTA DIN PADURE!!!

marți, 15 noiembrie 2011


** Visul…

Vreau visul tau,
vreau degetele tale,
vreau pielea ta,
vreau sângele tau,
te vreau pe tine
tot…

Tu esti soarele meu,
esti valul care ma trezeste,
esti parfumul noptilor mele
pline de singuratate,
esti visul meu
dintotdeauna…

Esti rasaritul si apusul,
esti luna
care ascunde lumina ochilor mei,
esti adapostul gândurilor mele…
Esti padurea
care imi da racoarea,
esti râul
care îmi binecuvânteaza trupul…

Iti dau mâna,
linistea
si puritatea sufletului meu…

Iti dau mâna
ca sa construim un castel de aur
al visurilor noastre…

Iti dau umarul meu
pentru zilele tale pline de nori…

Iti dau întreaga mea viata
ca sa atingem împreuna infinitul…(Lelia Mossora)



http://www.youtube.com/user/Pescarusolitar1?feature=mhee#p/a/f/2/eu1Mkcoudc4



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu