CASUTA DIN PADURE!!!

CASUTA DIN PADURE!!!

vineri, 17 august 2012





  • :) Aş locui în ochiul tău, o vreme,
    Să văd cum munţii încă nasc izvoare
    Şi-atunci când îl sărută căprioare
    Să simt cum firul ierbii încă geme.

    În pumnul tău aş locui, o vreme,
    De tine să mă simt la sân purtată
    Precum o mierlă ce, fiind vânată,
    Zăcea rănită printre crizanteme.

    Aş locui în părul tău, o vreme,
    Să-ascult cum vântul şuieră prin crânguri.
    Tu scuturându-ţi tâmplele de gânduri
    Să îmi reciţi în şoaptă mici poeme.

    Aş locui sub paşii tăi, o vreme,
    Să-mi poţi reda odihna unui drum,
    Iar norii grei, bolnavi de-atâta fum,
    Să îi aduni cu sârg în ninse gheme.

    Şi folosind, de-acum, noi stratageme
    Să-mbraci toţi pomii-n haine de crăiasă.
    Eu, fulg de nea, întors din nou acasă
    Voi zăbovi în palma ta... o vreme.

    Elena Victoria Glodean, Poem şoptit
     :)



2 comentarii:

  1. " Tu m-ai facut nesfarsita, asa a fost
    placut'naintea ta: o gingasa cupa ce-o deserti si o-ndestulezi mereu cu proaspata viata,
    Un flaut de trestie sunand pe
    dealuri si vai, melodii vesnic noi sufland peste ele.
    La nemurirea-Ti atingere,
    inima-mi imbatata inunda si-n valuri
    nesfarsite se revarsa.
    Pentru daru-ti fara numar, ca sa pot eu a primi, am doar mainile-acestea stramte. Si timpurile trec,Tu-mi daruiesti mereu si totusi e loc pentru a umple."
    (Gitanjali -Tagore)

    Celui mai frumos Pescarus de lac de munte!
    Val.

    RăspundețiȘtergere