CASUTA DIN PADURE!!!

CASUTA DIN PADURE!!!

joi, 28 februarie 2013


**Vine primăvara...
28 Februarie 2013

Ascultă ploaia, ce frumos recită!
Poemul ei întreg să te cuprindă,
Să-ți fie ființa pururi fericită,
Prin ea atâtea doruri se perindă...

Se duce iarna, vine primăvara
Și liniștea înmugurește-n crâng,
Nu le mai simt durerilor povara
Și-așa îmi vine-n brațe să te strâng!

Dar mi-e un fel teamă că te-oi frânge,
Și tu atât de fragedă îmi ești,
Se-aude-un înger pe genunchi cum plânge,
Ori tu îmi spui, de ce mă eminești?... Nicolae Nicoara Horia


http://www.youtube.com/user/Pescarusolitar1/featured




Nicoară Nicolae-Horia
ÎMPREUNĂ...

Tu ştii că îmi eşti dragă
Şi-aşa mereu te ştiu,
Dar cine să înţeleagă
Cuvântul meu târziu?

Eu nu am nicio vină,
Nici chipul tău nu are,
O rană din lumină
Pe amândoi ne doare

Şi Dumnezeu ne ştie,
Iubirea Lui ne-adună,
Ce cald e-n Poezie,
Ce sfânt e împreună!... 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu