CASUTA DIN PADURE!!!

CASUTA DIN PADURE!!!

vineri, 3 iunie 2011

Nimic nu este dincolo de tine...

Mi-e frate codrul, sora-mi este marea
Cu muntii ma-nvelesc când îmi e frig…
În brate strâng câmpiile si zarea
Ecou sunt peste dealuri… si te strig…

Sunt luciul apei care se-odihneste
Sub salcia ce picura duios…
Esti vântul care bate nebuneste
Si-ntoarce visul meu cu susu-n jos.

Eu?…tu?…sau amândoi?.. poate niciunul
Nu va mai fi cândva al nimanui…
De îti voi fi pacat, tu fii nebunul
Ce ma va duce în abis, hai-hui…

Doar codrul, muntii, marea si cu mine
Vom învata iubirea pe de rost…
Nimic nu este dincolo de tine,
Cum înaintea ta, nimic n-a fost…(Mariana Eftimie Kabbout)


http://www.youtube.com/watch?v=XJbcHlW8ovY


Spre zare...

     Ma-ntorc în soapte nerostite înca
Redecorând dileme-n foc si gheata
Pe-ncrucisate cai cu-aceeasi fata
Si trup - plamada din spirala-stânca.

Ma-ntorc în vers sa-mi legan neamul-frate
Înstrainat mai mult ca niciodata
Si-n zgomot de splendoare-nfometata
Aud un zeu la usa mea cum bate…

- Fertila huma, te retin? Ma iarta…
Pe unde-i drumul ce-nspre zare duce?
M-am ratacit si-n ultima rascruce,
Tot ce-am aflat e numai a ta poarta…

Ma-ntorc din glasul ce sudoarea-si sterge
Si ies uitând de casa si de mine…
- Nu stiu de unde drumul tau azi vine,
Dar si-al meu pas tot într-acolo merge…

Mariana Eftimie Kabbout

http://www.youtube.com/watch?v=t08rm6B2P4I


Tu...

    Ia-mi sufletul în palma, în palma ta cea fina,
Si albul pielii tale-mi va fi pe veci lumina...
Uita-mi sarutul ultim pe-aceleasi pleoape doua,
Printre magnolii trupul, ca pe un strop de roua...

Ia-mi gândul ce-ti pastreaza în el, aievea, glasul
Si-n verde iarba-ascunde-l... culoarea ei mi-e pasul...
Aluneca-mi pe frunte, placere fara nume,
Pe ale mele buze fii vers uitat de lume…

Si-a nu stiu câta oara, peste ce-a fost odata,
Când fi-va iar o vara, împrastie-ma toata…
Brate-mi vor fi salcâmii încununati de floare
La piept n-oi strânge vântul ci doar pe tine, soare…

Mariana Eftimie Kabbout

http://www.youtube.com/watch?v=QFqlJ8k5vak

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu