CASUTA DIN PADURE!!!

CASUTA DIN PADURE!!!

marți, 31 mai 2011

Tu si eu...undeva,candva...din Ieri,prin Azi,spre Maine!

http://www.youtube.com/watch?v=OljaqcqRoys


Iubirea mea e un copil...


iubirea mea
e un copil
ce-arunca ger
în flori de stele
s-aprinda candela
cu ele
sa-i fie leagan
legamânt
iubirea mea
e un copil
cu ochii înecati
în visuri
prinde în tâmple
doar abisuri
ramâne puf de dor
în el
s-asculte
taina-nviorarii
din iris,
umbra da uitarii
si înfloreste-n vii
paduri...
iubirea mea
e un copil
privirea-si pleaca-n
unda clipei
sa fure-n trup
argintul pripei
în aur sa-l transforme...
sfânt...
iubirea mea
e un copil
ce râde-n glas
de inimi blânde
în soapte calde
brate unde
furate din adâncuri...
ger...
iubirea mea
e un copil
un calator
cu haina verde
cu buzunarele
curgânde
din petice de flori
si cer...
iubirea mea
e un copil
un dar
al vesniciei tandre
parfum de gând
si de mixandre
ramâne-n urma ei
etern...

Anne Marie Bejliu

http://www.youtube.com/user/delaurus#p/u/60/J4qsGEU_q-Y


Un comentariu:

  1. Poate că iubirea e întotdeauna un copil, pentru că scoate la iveală tandreţea, gingăşia şi simplitatea care dorm în noi, şi care aparţin de drept copilului ce am fost!

    Minunată poezie, şi îţi doresc să ai bucuriile simple şi adevărate ale copilului etern!

    RăspundețiȘtergere