CASUTA DIN PADURE!!!

CASUTA DIN PADURE!!!

joi, 5 mai 2011

Un Pescarus am trimis catre tine...

Cand printre nori incerc sa zbor,

Te regasesc pe tine...
Imi picuri stropi de cald alint,
Si-mi este mult mai bine..

In pieptul unui pescarus

Am pus o vesnicie,
Si l-am trimis acolo sus,
Cu o lumina vie.

Sa vezi clar drumul inapoi,

In bratele-mi deschise,
Ce te asteapta printre ploi,
Sorbind iubiri promise...

Dar cum sa poti sa mai cobori,

Cand esti print printre astre ?...
Trimiti doar raze si fiori,
In inimile noastre.

Si galaxiile-ti sunt rai,

Iar tata-ti este cerul...
Ce te-a primit in miez de rai,
Imprastiind misterul.

Dar uite, pescarusul meu !...

Chiar a ajuns la tine ?..
Primeste-l printre norii fini,
Sa-i fie si lui bine...

Si da-i puterea ta de print,

Cu sangele-ti din vene,
Caci parte e din trupul meu ,
Si-ti rade printre gene.

Eu voi dormi intr-un tarziu,

Pe-aripi de nori prea fine,
Si-n somnul lung imi voi dori
Sa ma inalt la tine...
Mariana Kabbout


http://www.youtube.com/watch?v=J4qsGEU_q-Y


Te...
...te-aş chema printre faldurile nopţii
să reînvăţăm a fi
hoţii secundelor frumuseţii
ai felinarelor
uitându-şi capetele aninate
de cuvintele nerostite
vom primi poate, între palme,
conturul sărutului redeschis
în poarta jumătăţilor de safire
vom reveni
sub arcadele răscolitelor clipe
de tăcere,
în care mâinile,
doar lunecă uşor pe luturile fierbinţi
uitând să atingă,
uitând apăsarea undeva,
pe o rană neînchisă.
te chem doar
în umbra apelor în care,
un botez se repetă veşnic
în numele Iubirii.
aştept.
nu mai caut definiri.
doar...aştept...

(Anne Marie Bejliu)


http://www.youtube.com/user/delaurus#p/u/103/9C1XTNCOfEs


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu