CASUTA DIN PADURE!!!

CASUTA DIN PADURE!!!

luni, 9 mai 2011

Viata in doi...

     O explozie de iubire mă cuprinde
Când îţi văd chipul drag apărând
Încerc să-mi alung tăcerea
Şi alerg către tine zâmbind
Ore-n şir aştept la fereastră
Să apari,să vorbim,să trăim fericirea
Că suntem,că iubim,suferim.

Gândul că eşti,gândul că sunt mă-nfioară
Bucuria iubirii curate îmi dă un impuls
către zbor
Şi vine iar clipa plecării...şi iar mă laşi
doar cu dor

Păşim împreună,pe-un drum ce-ar părea...
întâmplător
Bătut şi de alţii odată cu lacrimi şi
foarte mult dor
E soarta de-a fi împreună,de-a trăi,
de-a iubi
Primul şi ultimul zbor.(Anne Marie Bejliu)


http://www.youtube.com/watch?v=z0sFMqtDplA
http://www.youtube.com/watch?v=gnsvhQBNgCY
Valsul Sufletului!

Dansăm suflet colo-n ochiu'
Ne picură din cer dimineţile
E dansul genelor dinspre sus.
Dorul de mine în suflet
Duminica ovalului din geană,
Toate ţi le dăruiesc.

Dansăm suflet amânarea
Cumintelui ochi înspre mâine.
Adevărul din pleoapă,
Lumea din palmă…
Toate ţi le dăruiesc.

Dansăm suflet amintirii...
Sărutul degetelor în delir!
Albului din păr - invers contur
Neştiutului zbor i-am visat.
Despre mine în tine şi invers,
Valsul sufletului în cerc.(Mihaela Moraru Celestine)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu