CASUTA DIN PADURE!!!

CASUTA DIN PADURE!!!

luni, 16 mai 2011

Sunt...esti...

Sunt pasarea care se loveste de un nor.
desi multi nu cred...
Sunt norul care pluteste peste Soare,
sa-i inchida lumina in suflet.
Esti clepsidra in care mi-am inchis timpul.
Esti oceanul care ma bantuie cu toate furtunile lui.
Sunt oaza din desert care isi asteapta calatorul insetat.
Sunt intrebarea ta fara raspuns.
Esti valul care se sparge de tarmul meu de vis.
Esti mana care mi-a dat parfumul adevarului despre dragoste...
Sunt...Esti...(Lelia Mosora)
http://www.youtube.com/watch?v=GNl0Zo7HD4I
Din ochii tai...
 
Din ochii tăi,
apel
e curg visuri
închise-n picături,
cristale fine,
neşlefuite de culori,
adâncuri mute.
Ele vibrează,
simt cum cresc în fire,
pătrund cuvântul,
explodând în sensuri,
curgând alene
pe cărări de munte...
În urma lor,
rămâne mângâierea
în paşi de vals,
alene arcuind,
fiorul unui gând senin
purtat de şoapte...
Din profunzimi de miez,
le-aud venind.(Anne Marie Bejliu)
 

Poezia mea albastra esti tu!!! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu