CASUTA DIN PADURE!!!

CASUTA DIN PADURE!!!

joi, 26 mai 2011

Dorinta... 

Timpul
se scurge
atât de lent
iubite…
aştept
visul
să curgă
pe ape line
şoptind
împlinirea dorinţei
nespuse,
simţite profund
de inimile unite
acum
pe acelaşi val
unduind

odată,
va fi azur,
odată,
te voi simţi
adiere de vânt
izvor cristalin
umezind,
curburile fine
ale trunchiului lut
Voi fi,
frunza răsucită
aşteptând
răsăritul,
legănată de vis
în crengile tale
mă vei ascunde
de timp.

tu- copac,
eu- înmugurind(Anne Marie Bejliu)

http://www.youtube.com/watch?v=CHl_R2c6bas




Privesc... 

Privesc
la marginea unei clipe
tot dulcele şi-amarul
ce-am răsucit în fire
arunc apoi toţi anii
ca pe o haină grea
păstrez în mine-adâncul
iubirii ca o stea
ascunsă-n miez de suflet
lumina ei să-mi dea
mereu o picătură
de fericire blândă
sperând să mă aline
atunci când gândul fuge
spre chipul tău străine!(Anne Marie Bejliu)

http://www.youtube.com/watch?v=lekcEhYgQXw


Tacerile vibreaza... 

Vorbim în ecouri
despre tăceri
Îmi spui calm
că liniştea lor există
Singurul lucru
pe care-l cred
este că ele sunt vii
liniştea lor… nu
mă priveşti mirat
furtuni se nasc
în profunzimi de priviri

Bine dar, ... şi tac

Liniştea tăcerilor
nu există.
Ele vibrează!
Le auzi freamătul.
Seamănă cu…
reacţia florilor
atunci când,
păşind
în vârful picioarelor,
ele te cunosc brusc
şi ...
ţipă sau râd,
sau
tremură de frică...

par atât de senine!(Anne Marie Bejliu)

http://www.youtube.com/watch?v=FseuxxcTlvA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu