CASUTA DIN PADURE!!!

CASUTA DIN PADURE!!!

luni, 9 mai 2011

Eusebiu Camilar
Luntrea aurie


Dar noptile acestea, frumoaso, cum de sunt,

Atât de diafane, din cer pâna-n pamânt?
Padurile par alge înalte-n clatinari...
Noi ne plimbam alaturi pe fundul unei mari.
Lucirile acestea de sus, vor fi fiind
Sau astre, sau meduze prin adâncimi plutind...
De-aseara se zareste, cu cârma spre Apus,
O luntre aurie, deasupra noastra, sus...
Asa ne urmareste de-aseara, pe-amândoi:
Sta drep deasupra noastra când ne oprim si noi!
O, poate ca din luntrea ce ne tinteste-asa
Într-un târziu, o scara de raze s-o lasa,
Si daca tu vroi-vei, ne vom sui. Apoi,
Cu luntrea aurie vom asfinti si noi.

 http://www.youtube.com/watch?v=xPMium6A6oA

Tu plutesti ... - Nichita Stanescu


Tu plutesti ca un vis de noapte
Deasupra sufletului meu
Iti sprijini tampla
de inima mea ca de o piatra rosie,
si astepti sa-ti spun numele
tuturor lucrurilor

pe care eu am ispravit de mult
sa ti le mai spun.
Gura mea e-n tacerea cea mai desavarsita,
inclinata ca matasea unui steag

intr-o zi fara vant.
O, nu pleca nicaieri!
Imi voi rupe inima cu un singur gest al miinii,
ca sa rasara durerea care stie numele durerii,
ca sa rasara dragostea mea de barbat
care stie numele tau ciudat, de femeie.

Drum lin prin noapte!!!  

 http://www.youtube.com/watch?v=04R-fxJUlRo
Luna şi Ea...

Omule, cât mai e pân' la cer?
O mie de veacuri, un veac într-o mie...
Omule, cât mai e pân' la El?
O lună în an, un an într-o lună.
E luna pe cer, Omule?
Sau omul pe Lună?
Aşteaptă,
 mi-a zis!
.
Omule, cât mai e până zbor?
O mie de vieţi, o viaţă-ntr-o mie...
Omule, cât mai e până cer?
Din lună puterea,
Din El aşteptarea.
Priveşte,
mi-a zis!

Sunt eu... colo jos.
Cuprinde-mi din nor,
Un jos despre lună.
Atinge prin mâini, puterea din stea
Mă vezi printre ei,
sau ei sunt in mine?
Întoarce-te  mâine,
Un azi, mi-e de ajuns
Din ceruri rămâne:
O lună şi Ea!

Mihaela Moraru Celestine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu