CASUTA DIN PADURE!!!

CASUTA DIN PADURE!!!

luni, 30 mai 2011

Iubesc...
...în tăcerea sărutului
gândurilor noastre...

în culorile înviind
în palmele aurei,
când visurile noastre
cresc,
la sânul cald
al petalelor de floare...

uitând...
uitându-mă...
în buzunarul secret
al clipelor

în inelele trunchiurilor
copacului Vieţii...

tremurătoare sevă
împletind picăturile de rouă
în fiecare dimineaţă
a zâmbetului tău...

te doresc necuvânt
curgând prin mine Lumină...

înserare
mângâind pleoapele blânde
ale nopţilor

înfiorare în lumina Lunii
sunet dulce
în răceala cornului
strălucind chemare
dincolo de cuvinte...(Anne Marie Bejliu)

http://www.youtube.com/watch?v=23FVdRwaCEg



Visul meu...


E marea între noi, şi ne desparte...
E-un vis frumos, de care avem parte,
Dar vom răzbate, şi ne vom iubi...
Şi, chiar de-ar fi să mor în acea zi,
N-aş regreta că te-am visat prea mult,
Ci doar c-a trebuit s-aştept atât...

Priveşte marea: are ochii mei,
Ascultă vântul când ţi-e dor de ei...
Îţi va şopti în somn numele meu...
Şi voi veni, în zori, în visul tău...
N-ai să regreţi că m-ai visat prea mult,
Ci doar c-a trebuit s-aştepţi atât...

Vom trece peste mare, într-o zi.
La mijloc undeva, ne-om întâlni...
Ne vom iubi aşa cum ne-a fost scris
Şi vom pleca, apoi, spre paradis...
Prea trişti vor fi acei ce ne-au pierdut...
Nu ne-au iubit, aşa cum am fi vrut...
(Mariana Kabbout)

http://www.youtube.com/watch?v=Ms4517u_ys8


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu