CASUTA DIN PADURE!!!

CASUTA DIN PADURE!!!

vineri, 21 ianuarie 2011

Daca tu n-ai exista...Ana Blandiana!!!


Dacă tu n-ai exista,
La ce bun să exist eu.
Să mă tîrăsc într-o lume fără tine
Fără speranţe, fără regrete.

Dacă tu n-ai exista,
Aş încerca să inventez iubirea,
Ca un pictor din ale cărui degete
Se nasc culorile zilei
Şi-l lasă buimăcit.

Dacă tu n-ai exista,
Spune-mi cui să exist eu.
Umbre trecătoare în braţele mele
Pe care nu le voi iubi vreodată.
Dacă tu n-ai exista,
N-aş fi decît un punct în plus
În vînzoleala acestei lumi
M-aş simţi pierdut
Şi aş avea nevoie de tine.

Dacă tu n-ai exista,
Spune-mi, cum să exist eu.
M-aş putea preface că exist
Dar nu aş fi aievea.

Dacă tu n-ai exista,
Cred c-aş fi descoperit
Secretul vieţii, misterul ei,
Numai pentru a te crea
Numai pentru a te privi.


http://www.youtube.com/watch?v=lekcEhYgQXw

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu