CASUTA DIN PADURE!!!

CASUTA DIN PADURE!!!

vineri, 21 ianuarie 2011

Mai ninge-ma!!!

"Sărutul meu colindă pe tâmpla ta străina
şi nu îl pot opri să nu se schimbe-n caier. 
Eşti basmul meu netors şi te-am oprit - retină, 
să te veghez mereu de zbucium şi de vaier. 
Şi ca într-o clepsidră cum curge glasul tău 
asemeni cu nisipul ce trece printre clipe. 
Sub coama unui văl se-ascunde duhul rău 
şi gândurile-şi bat plecatele aripe. 
Pe fruntea mea se cerne tăcută înc-o iarnă. 
Tu fii zăpada mea ce aş topi-o-n gând 
şi lasă-ţi mâna iar pe trupu-mi să îşi cearnă 
prea albele-i culori, să afli de mai cânt!
Mai ninge-mă cu gura. Când umărul se pleacă, 
găseşte-mă-n seminţe şi fii porunca mea!
Mai lasă înc-o dată ca sufletul să-ţi treacă 
iubirii vechi hotarul! Mai ninge-mă c-o stea!"
Mai ninge-ma!,Lelia Mosora


http://www.youtube.com/watch?v=5cLgi-r9x3w

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu