CASUTA DIN PADURE!!!

CASUTA DIN PADURE!!!

vineri, 19 august 2011

 COPIE ETERNA**


Spre tine vin
purtand soarele pe umarul drept.
A ramas acolo
de ieri,
de cand tu ai aparut
odata cu mirajul trezirii mele
dintr-un somn
crezut definitiv.
Spre tine vin
ca spre a doua mea nastere.
Zambetul tau
mi s-a intiparit pe fata.
Ochii tai s-au adapostit
sub fruntea mea.
Gura ta a devenit
jumatatea absenta pana acum
a rodiei mele insetate.
Palmele tale au uitat sa mai plece
de pe fruntea mea.
Unde ma cauti ?
Sunt aici ducand cu mine
rani de dor,
tinand in mana
fluturii albastri ai noptii
in care ne atingem
doar sufletele.
Unde ma cauti ?
Sunt aici
umbland cu talpile goale
pe linistea de manastire... asternuta
intre noi.
Sunt aici cernandu-mi privirea 
pe fruntea ta obosita
de asteptare.
Sunt aici sa inteleg
de ce se ivesc zorii atat de tarziu.
Sunt aici
sa te invat adevaruri
ascunse in seminte de mac.
Nu ma mai cauta !
Am devenit copia eterna
a fiintei tale.(Lelia Mossora)


http://www.youtube.com/watch?v=_37S58oYEa0

 DOR**


Clipele
curg
greu…
Picura
in suflet
tacerea,
durerea,
timpul petrecut
singur.
Ploi de toamna
sterg
urmele pasilor
tai …
Frunzele iti acopera
sufletul.
Aleile pustii
inca
mai asteapta
umbrele noastre
tinandu-se de mana,
cutremurandu-se
de prea multa
frumusete
din noi,
cei
care
am redescoperit
intrebarile
de la 17 ani.
Raspunsul lor
suntem
NOI,
EU
si
TU.
(Lelia Mossora)


http://www.youtube.com/watch?v=Q900sp4Ta-Q


 INTOARCE-MA !**


Alerg de atata timp
Dupa sufletul tau
Sa pot patrunde in toate
Ungherele lui
Si sa le gasesc
Pline
De numele meu,
De privirea mea,
De urma buzelor mele,
De sangele meu trecut
Prin venele tale
Devenite atat de transparente pentru mine.
Alerg de atata amar de clipe
Dupa umbra ta
Pe care nu mai credeam
Sa o mai pot saruta.
Imbraca-ma in caldura trupului tau
Si intoarce-ma din drumul
Pe care merg singura
Doar eu si gandurile mele
Care ma dor atat
Incat unghiile mi se infig
In carne fara voia mea.
Am devenit demult
Un mort viu
Care nu-si mai aminteste nimic
Din prezent
Ci doar aleile de castani
Ridicand castele in cinstea pasilor nostri
Atat de adevarati
Si care vin de undeva
Din trecut
Si dintotdeauna...
(Lelia Mossora)


http://www.youtube.com/watch?v=E30DuiI82Rw

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu