CASUTA DIN PADURE!!!

CASUTA DIN PADURE!!!

duminică, 10 iulie 2011

  IUBESTE-MA!!!
De ce...
as vrea acum sa vorbesc,
putin as crede...putin mai mult as vrea...
impreuna noi doi putem incerca sa zburam...
ca doua frunze libere si lejere...
ca pescarusii nebuni,deasupra marii!
Daca vrei mai mult...
daca vrei sa o faci tu...
Zboara!
Ca doua pasari impotriva unui uragan...
Ca navele care navigheaza pierdute-n departare...
Fara frica...oferindu-ne mana,
IUBESTE-MA!!!
Danseaza...
inchide ochii si nu visa!
Pentru ca esti adevarata,
pentru ca esti aici!
nu vreau un vis,
vreau realitatea!
Riscand...
protejeaza-te de mine,
ai putea gresi,
studiindu-ma mai mult...
pentru binele tau!
Sa mor incet si sa ma nasc cu tine!
Ca o samanta pe pamant,
ce indura razboiul si-apoi infloreste!
Ca un film in alb si negru,
dar curat si sincer...
Ca acum multi ani in urma!
Si ca un sacrilegiu,
am sa zdrobesc lumea
pentru a te tine langa mine!
IUBESTE-MA!!!
Si am sa opresc timpul pentru tine!
Respirand dragostea,suflul pe care mi-l dai!
Sunt sanul si gura indulcindu-ti mersul!
Si decid eu de esti obosit...sau esti Dumnezeu!
Dar oricum ai fi esti al meu...
Si mananca marul,faci inca un pacat,
pentru ca a iubi se poate!
Te trezesti de dimineata,
ca si cum ai fi un copil,
doar ca sa te mai alint putin...
IUBESTE-MA...mai mult...iubeste-ma mult!!!



http://www.youtube.com/user/raingia71#p/u/19/qT5Dti3jdZ0



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu