CASUTA DIN PADURE!!!

CASUTA DIN PADURE!!!

duminică, 17 iulie 2011

  "Ti-ai aplecat asupra mea fiinţa
făcând din sufletul tau
orizont;
şi-atunci,
inspiraţiile au nins cu lumină
şi-am sărutat buza unui zeu, căutându-te
cu ochii închişi…"


 http://www.youtube.com/watch?v=08TlK1u0m8k


 http://www.youtube.com/watch?v=Sov5zw4rC-w


Picaturi de roua


E parul meu un val plin de candoare
Parfumul lui m-adoarme ca pe o floare
Pe buze-mi ard trei picaturi de roua
Sarutul tau le-a atinge doar pe doua…


Când printre gene îmi mai joaca luna 
Mai zburd desculta si te-ating întruna
Din val cu val vor rasari în noapte 
Atingeri pline de prea multe soapte


Renasc din alge pline de iubire
Saruturi dulci uitate-n amortire
Pe buze-mi stau trei picaturi de roua
Iar gura ta le-atinge doar pe doua


Doi pasi de dans, curata nebunie
Rasuna-n noapte… dulce feerie! 
Prin parul meu esti vânt doar pentr-o zi 
Iar pentr-o viata suflet îmi vei fi


Pe buze-mi ard trei picaturi de roua,
Sarutul tau le soarbe doar pe doua…
Iar cea ramasa - noapte va zâmbi 
Pe-aripi de timp mereu te va iubi 
Pe buze-mi ard trei picaturi de roua, 
Saruti doar una...si apoi, doar doua…


poezie de Mariana Eftimie Kabbout




2 comentarii:

  1. de-atata timp pe strada ta
    ma simt de ca si cum as sta
    in lumea ce ar fi a mea
    daca pe mare m-as afla


    frumos aici in casa ta

    RăspundețiȘtergere