CASUTA DIN PADURE!!!

CASUTA DIN PADURE!!!

marți, 19 iulie 2011

 Sunt si atat...

arcuş şi liră
împletind Cuvântul,
pe simpla rază
ce mi-a fost şi-mi este,
o casă blândă
denumită simplu: Viaţă.

un ram din crângul
mângâiat de soare,
în care naşteri repetate
se-mplinesc.

în mine cresc
trăirile curate,
sclipiri lucind
în curcubeu domnesc.

un cântec
ce-şi aşterne lin
candoarea,
dorit sau aruncat
în ploi mai reci,
când seci cuvinte
îmi măsoară pasul,
secundelor
prin care rătăcesc.

un fulg din aripa
surprinsă-n zbor,
miraj de simţuri,
împliniri în dor,
uitând durerea-n
muchii ascuţite
sau spini de trandafiri,
petale crin, cernite.

mai sunt o clipă doar
de neiubire,
vibraţia de arc
când în Iubire,
m-arunc săgeată albă
fulgerând
nicicând rănind,
profund intrând...(Anne Marie Bejliu)

http://www.youtube.com/user/ReflexionesdelaVida#p/u/5/xXvIqxW3ZVo
Ma poarta lumina... 


...prin esenţa trăirii...
căldură de gând
mă-ncojoară.
un vad...
ating haina vieţii
prin arc Fericire.
curcubeul se naşte
în alb, spre Înalt.
în pace şi lacrimi
Iubesc o sămânţă
şi ştiu că va creşte
munte înalt.
prin creste Lumină,
fire de humă,
miracole blânde
risipesc într-un salt...
mi-e albă fiinţa
şi-n paşi de argint,
pocale de aur
se răstoarnă cântând.
în tropot de gânduri
mă aştern pe un mal,
nisip - răscolind
printr- un rug abisal ... 
mă înalţ...(Anne Marie Bejliu)


Doar un pas mai desparte... 


...Cerul şi Pământul...
un simplu tropot
al hergheliilor de clipe îngheţate
şi ploile
vor uita pantofii de iarnă,
în urmele parfumate
de respiraţiile sacadate ale bucuriilor,
în corolele nenăscutelor flori...
spirală de arome se naşte subtil
în braţele calde ale ierburilor
strecoară finelor trăiri
seva vieţii...
implozie de lumină...
aud bobocii râzând,
amestecând culorile petalelor
în glumele copilăriei anunţate
de cornul mirificei Luni.
o lume a inocenţei
clocoteşte
în bulzul însetat de Fericire
dintre Pământ şi Cer
va izbucni curând
în deplina strălucire
a miraculoasei Existenţe...
(Anne Marie Bejliu)


http://www.youtube.com/watch?v=h6FJLYxuunY
http://www.youtube.com/watch?v=GPt7U5QooHc



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu