CASUTA DIN PADURE!!!

CASUTA DIN PADURE!!!

sâmbătă, 9 iulie 2011


Un cer pentru doi...

De-as afla ca te-am pierdut,
Marea am sa o ascult,
Sa îmi spuna de-am gresit, cândva...

De-as vedea ca ai plecat,
Valuri mari as invoca,
Sa îmi poarte amintirea ta,
Ore-n sir sa te privesc,
Când adormi eu ma trezesc.

Si nu vreau ochii sa-i închid,
Iar departarea s-o cuprind,
Nici în somnul meu, nu vreau ca sa te uit
Si nu vreau ochii sa-i închid,
Cu lacrimi obrazul tau ating,
Sa nu uit o clipa din iubirea ta.

Si de-ar fi ca sa te pierd,
Eu atunci am sa te chem,
Un cer senin as vrea sa fim,
Fara nori va fi mereu!

De-as afla ca te-am pierdut,
Marea am sa o ascult,
Sa-mi aduca amintïrea ta!


http://www.youtube.com/watch?v=tyVCJeG5954
 
 
  Balada pescarusilor albastri...

Suntem doi gemeni pescăruşi albaştri
Legaţi cu un fir de nimenea văzut
Ce-am coborât odată dintre aştri
Care ne-au zămislit şi ne-au născut

Iubirea mea înmugureşte-n tine
Iubirea ta începe cu a mea
Şi-n ochii tăi oglinzi cu ape line
Ard ochii mei oglinzi de pe uscat

Dragostea noastră e dincolo de vreme
Iar umbra începe să ni se confunde
Purtăm pe frunte-n loc de diademe
Solarele lumini răsfrânte-n unde

Suntem doi gemeni pescăruşi albaştri
Care am venit purtaţi pe val de vânt
Trecând prin vămi de stele şi de aştri
Iubirea s-o aducem pe pământ.


http://www.youtube.com/watch?v=6BwW8xI0Xv4


Nu e nici Cer,nici Mare intre noi,doar TIMPUL ne separa...cu tine Astazi mi se face Maine!
 http://www.youtube.com/watch?v=1QQl0tJMWLw 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu