CASUTA DIN PADURE!!!

CASUTA DIN PADURE!!!

duminică, 27 februarie 2011

Cand curg...Anne Marie Besliu

  ...simţirile noastre
îmbată pământul
şi-l colorează!
atunci,
el uită culorile închise.
împrumută
petele de Lumină.
le strecoară conştiincios,
printre umbre...
frig!
în ungherele
nevăzute de pleoapele azurului,
palmele
cer azurul şi cântă...
cântă sfâşietor de...
dulce.
îmbrăţişează surâsul
cu umerii goi.
îl aşteaptă
în pragul dorinţei,
când ferestrele gândului
se închid.
Glasul
trimite ecoul profund,
buzelor flămânde.
le hrăneşte
cu apa izvoarelor bucuriei.
o plecăciune
urmată de zborul petalelor
anunţă
ultima tuşă a iernii...
deschisă nuanţă...
Primăverii !

 http://www.youtube.com/watch?v=ynnLpoNTkBE


Am primit dintr-o scanteie...Anne Marie Bejliu
 
  ...picătura de lumină
suflet, spirit mă alină
şi pe drumul cu răspântii
caut palma caldă, fină
s-o ating uşor cu-n deget
de-abur fin, parfum sulfină...
bucurie mă-mplineşte
când o frunză-n pas de vals
trupul îmi cuprinde-n dans
conturând un diamant
sensuri dăruind vieţii
prinse-n Roua Dimineţii...
flacără nestinsă-n gândul
ocolind mirat pământul,
căutând un loc anume,
unde litere încinse,
definesc al tău destin,
pori deschide-n valuri blânde
chipul tău să îl destindă
mângâiere alunecândă
visul împlineşte lin...
vei simţi în adiere
cod nescris dintr-o văpaie
ce-am furat din nerostire
dintr-un fulg de vis curat...

 http://www.youtube.com/watch?v=wELimmLWyyo&NR=1

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu