CASUTA DIN PADURE!!!

CASUTA DIN PADURE!!!

marți, 1 februarie 2011

FĂRĂ TITLU

Tu ştii seminificaţia boabelor de mac
explodând de atât roşu
încât dor buzele nesărutate?

Tu ştii semnificaţia valurilor ce se sparg
de un ţărm nevăzut
numit trupul celui iubit?

Atunci ascultă şi roşu şi plânsul mării
ca să înţelegi că sângele se transformă
în fluviu curgând în acelaşi timp
în venele noastre…

Ascultă ca să înţelegi
că mâinile se pot întâlni în eter,
că vorbele se pot spune
şi fără cuvinte…

Ascultă ca să înţelegi
că furtuna e roaba sufletului nostru
cerşind un zâmbet şi un gest uimit
spre dimineaţă…

Ascultă valurile,
pianul dezacordat al inimilor noastre
Care se caută
dincolo de stele…

Geamăt dureros de adevarat!
Vino mai aproape
trebuie să simţi cum creşte
Adâcimea gândului meu în tine…

Întinde mâna!
Atinge clipa!
Ea există
doar pentru tine.

Atinge-mi sufletul cu respiraţia ta, încet,
până când ma vei transforma
într-o picătura de rouă atât de pură
încât iţi va fi veşnic sete de ea…

Silabele se amestecă,
Palmele ard,
ochii sfâşie depărtarea dintre noi…
ce simfonie se naşte din şoapte!

Sub pleoape se ascund iele,
visul nostru de azi şi de mâine…
Priveste-mă! Îţi aduc lumină atât de strălucitoare
că ar trebui ca dorul să-ţi oprească respiraţia…

Lasă-mi amintirile
ca să ţi le spăl cu glasuri de îngeri!
Lasă-mi pata de pe rever
s-o trec la index!

Şi…din nou
atinge-mi neantul cuibărit în fiece fibră
Chemându-te mai aproape,
mereu mai aproape…

Atinge-mi gândul,
doar...
cu ultima orhidee înflorită în glastră
visului nostru adevărat şi pur şi cald….

Atinge-mi infinitul,
ca să poţi să te naşti din nou atât de vertical
încât să poţi prinde în palmă Carul Mare
Să faci un buchet şi să-l arunci peste lume
într-o mare… de dragoste.(Lelia Mosora)


 http://www.youtube.com/watch?v=DvHA6dfl4T0



 http://www.youtube.com/watch?v=K4SFqGHsI_o

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu