CASUTA DIN PADURE!!!

CASUTA DIN PADURE!!!

marți, 22 februarie 2011

Zbor spre El
  
       Mi-e frant ochiu'
       tamaie si vin inflorit.
                      buzele-ti acoperite cu mesteacan...
                      roadele unei primaveri bolnave,
       ti s-a prins in par.
       ma acoperi cu minciuna verdelui
           si eu cred.
       ca azi va fi ziua manjilor,
        ca maine zboru-ti va dansa pe mormant,
       ca rumele si coptul oaselor indragesti...
       sezutul femeii pe scaun
                      si mana alba... pe pieptul meu!
        De ce se duc cocorii?
          De ce cuibul lor pentru o vreme?
       De ce cresc teii in delir?
        De ce plang o clipa,
         apoi uit?
       Am sa-ti scriu omule,
       visul meu despre pasari.
       despre mersul nimfelor in Paris,
        despre rochia unei dimineti goale,
       despre fulgii saraci,
       despre mana alba,
       de ce m-au parasit ochii?
       Azi era ziua descantului
       aveam sa vad,
       sa stiu si sa mor...
          iar tu... m-ai mintit ca e azi!(Maya)



http://www.youtube.com/watch?v=cwjhK-qMURg

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu