CASUTA DIN PADURE!!!

CASUTA DIN PADURE!!!

vineri, 25 februarie 2011

Sa ne-aruncam in mare...

Iubita mea sa ne-aruncam in mare
Si sa traim in marele infrint
Si sa ne luam, daca doresti la voie
Trei saptamini concediu pe pamint
Iubita mea sa ne-aruncam in mare
Impleticiti in sare si guvizi
Sa fie marea templul nuntii noastre
Pe urma usa tarmului s-o inchizi
Iubita mea te-ai imbracat in alge
Si te sarut cu univers cu tot
Pe zarea sfisiata de pacate
Plutim rizind si ne iubim inot
Ti-am spus demult ca pe pamint sint rele
Ti-am spus ca marea-i capatiiul meu
Ti-am pregatit o flota scufundata
Si-o nunta pe-un vapor de minereu
Iubita mea sa devenim acvatici
Pamintul care sintem nu-i destul
Satula esti de cele pamintene
De cele pamintene sint satul
Ne vor privi prin sute de binocluri
Se vor uita ca la un alt prapad
Mirindu-se ca doi fusesem parca
Si ei pe mare numai unul vad
Dar nu-i nimic, le vom plati aceasta
Vom reveni in anul 2000
Cu plete-ncaruntite mult de mare
Si-n brate cu o mare de copii !



 http://www.youtube.com/watch?v=25CGFCGkLu8
http://www.youtube.com/watch?v=K4SFqGHsI_o

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu