CASUTA DIN PADURE!!!

CASUTA DIN PADURE!!!

luni, 7 martie 2011

Femeie,astazi iti ploua cu fluturi!!!

Ma inchin cu aripile smulse din radacina cerului.
Ma plec tie Femeie...
Cu tot cu muguri plini de lapte
Cand de la piept ti-am sorbit viata si dor
Plecat-am azi,din bratele facerii
Caci tu m-ai invatat sa zbor.
Ma las tie,coconul suferintei
Pana peste albul uneltirilor din zei.
Ei ti-au rotunjit pantecul cu iubire,
Cand ti-am iesit...

Spune-mi Femeie,
Azi iti ploua cu fluturi peste inima
Azi imi esti poarta spre ieri...
Cand din povesti,
Mainile-ti ninse ma atingeau in vis.
La ferestre mi-ai strecurat stele pe frunte,
Acolo imi cantai copilaria.
Tu,femeie cu aripi de fluture
Ai luat locul lumilor.
Iti ploua azi cu zboruri mii
Si ma plec tie.
Femeie...
Invata-ma dansul fluturilor,
AZi
Vreau sa-ti zbor!

http://mihaelacelestine.blogspot.com/


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu