CASUTA DIN PADURE!!!

CASUTA DIN PADURE!!!

joi, 31 martie 2011

O insulă în nori!

Sentimente tandre răzbat,
prin raza blândă a sufletului
şi las în urmă,
bucăţi din inima mea,
o călimară, un condei
şi-un cufăr cu patru chei,
cuvinte împletite-n vreme,
Eu am ascuns de mult
şirag de clipe…
tristeţi, iubiri,
în miez de noapte
candide amintiri,
un cufar plin cu şoapte
şi flori însângerate
în carte am presat,
sunt amintiri,
ce s-au uitat!
Zidit-am casa nouă,
grădină, multe flori
chiar dacă inima-mi va tace
pe-o insulă în nori,
un înger bun
îţi va veni în zbor,
să-ţi toarne în cupa vieţii
doar nectar...
ca sa nu simţi nici-o clipă
gustul durerii... amar!
La ţărmul mării
târziu te întorci în vis,
din şirul clipelor,
alungă-ţi gândul plâns,
încrezător priveşte
spre steaua ce va lumina
un foc nestins va fi
iubirea mea!


http://www.youtube.com/watch?v=F5RKozEKx68 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu