CASUTA DIN PADURE!!!

CASUTA DIN PADURE!!!

vineri, 8 aprilie 2011


ARIA...

Amorul stins de pescăruşi la ţărm,
Suspin trecutului senin...
Te căutam albastru între nori,
Tenor uituc mi-aduci fiori.
Opreşte-mi marea la ureche...
Nu vezi ţărâna de regrete?
Nu vezi cum plânge albatros?
De ce mi-ai şters din ochiul stors...
O dimineaţă de soprană,
Cândva eram o diafană...
Adu-mi tenorul înapoi,
În cerul meu, rămân doar doi.

Adu-mi din ceruri lumea mea,
E rece, tristă, într-o stea...
Am adunat pământ şi flori,
Clădit-am cerul din tenori.
Din arii şi viori pustii,
Am alergat spre morţii - vii.

Opreşte marea din visare,
O gamă, primadonă... pare,
Mai sus de cer şi de pământ,
Un suflet ludicului cânt.
Mi-e azi un dor, de dor şi vis
Am să alerg prin paradis,
Găsi-te-voi la ţărm de nor,
La pieptul mării... am să mor.(Mihaela Moraru Celestine)

http://www.youtube.com/watch?v=Dcy2zOsmK48


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu