CASUTA DIN PADURE!!!

CASUTA DIN PADURE!!!

joi, 7 aprilie 2011


VIS

     E marea între noi şi ne desparte...
E-un vis frumos de care n-avem parte
Dar vom rãzbate şi ne vom iubi
Şi chiar de-ar fi sã mor în acea zi
N-aş regreta cã te-am visat prea mult
Ci doar c-a trebuit s-aştept atât

Priveşte marea …are ochii mei !
Ascultã vântul când ţi-e dor de ei
Îţi va şopti în somn numele meu
Şi voi veni în zori , în visul tãu
N-ai sã regreţi cã m-ai visat prea mult
Ci doar c-a trebuit s-aştepţi atât

Vom trece peste mare într-o zi ,
La mijloc undeva ne-om întâlni
Ne vom iubi aşa cum ne-a fost scris
Şi vom pleca apoi , spre paradis ...
Prea trişti vor fi acei ce ne-au pierdut
Nu ne-au iubit aşa cum am fi vrut ...


Pentru tine!

     Ascunde-mã în sufletul tãu bun
si-acolo fã-mi castel cu ziduri groase ...
Strãjerilor , tu sã le spui sã nu mã lase
sã plec...

Sterge-mi din minte gândul cel nebun
si grijã ai de-al meu pas fãrã stire
Ce se scufundã rãtãcind printr-o iubire
în care mã înec ..

Închide-mã în lumea ta o clipã
si orice-ar fi, sã nu mã lasi sã ies !
Voi încerca sã fug ...si ce pãcat cã nu ai înteles
de ce ....

Pãstreazã-mã în gândul tãu grãbit
ce-aleargã printre veacuri ca nebunul
Si-am sã te-ajut , din vise , sã retrãiesti doar unul
ce nu mai e ....

Acoperã-mi fiinta cu un dor nebun
de clipele prea dulci de altãdatã ,
Ce au rãmas pe-a timpului petalã parfumatã
undeva ...

Si-am sã m-ascund chiar eu usor... usor ,
în pieptul tãu si n-am sã ies nicicând !
Va trebui sã pleci si sã mã lasi plângând ,
de vei putea..


Picaturi de roua!

     E părul meu un val plin de candoare
Parfumul lui m-adoarme, ca pe o floare…
Pe buze-mi ard trei picături de rouă,
Sărutul tău le-a atinge, doar pe două…

Când printre gene îmi mai joacă luna,
Mai zburd desculţă şi te-ating întruna...
Din val cu val, vor răsări în noapte,
Atingeri pline de prea multe şoapte…

Renasc din alge pline de iubire
Săruturi dulci uitate-n amorţire…
Pe buze-mi stau trei picături de rouă
Iar gura ta le-atinge doar pe... două...

Doi paşi de dans… curată nebunie
Răsună-n noapte… dulce feerie...
Prin părul meu eşti vânt doar pentr-o zi
Iar pentr-o viaţă, suflet îmi vei fi...

Pe buze-mi ard trei picături de rouă,
Sărutul tău, le soarbe doar pe două…
Iar cea ramasă-n noapte, va zâmbi,
Pe-aripi de timp, mereu te va iubi…
Pe buze-mi ard trei picături de rouă,
Săruţi doar una… şi apoi... doar două…

Mariana Kabbout

http://www.youtube.com/watch?v=Xqdg9vTBIFs


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu