CASUTA DIN PADURE!!!

CASUTA DIN PADURE!!!

duminică, 10 aprilie 2011



HACHIKO!!!...UKUME!!!...ADAGIO!!!


"El nu spunea nimic, ea era fericita ca respirau acelasi aer. Avea un simtamânt de siguranta si o încredere deplina în ea si în tot. La început fusese nelinistita de cele ce ar fi putut sa urmeze. Stia ca nu s-ar fi împotrivit la nimic, orice ar fi venit de la el era acceptat mai de mult.
-Ce faci?, întreba cu ochii închisi. Nu mai vreau sa dormi!
-Nu mai dorm. Astept.
-Ce astepti?
-Sa cresti. Îmi place sa te privesc cum cresti. Nimic, mai târziu, nu are sa fie atât de frumos ca astazi. Stai cuminte si cresti mai departe.
-Într-o zi am sa te iau in brate!
-Stiu.
-Te-ai gândit daca e drept sau nu?
-Nu m-am gândit.
-Vrei sa te gândesti?
-Nu.
-Ce stii despre mine?
-Putin.
-Ce astepti de la mine?
-Pe tine!"[...]"- Acum sunt cu tine!
- Nu stiu prea bine ce simt acum; poate o arsita...parca ar fi o zi de seceta, când îti e sete si ti se usuca gâtul...Pe urma simt cerul coborând, greu si fierbinte...Pe urma simt orizontul întunecându-se, apropiindu-se, încercuindu-ma. Si vin nori negri, negri..Pe urma vad fulgerele si aud tunetele...Pe urma simt ceva ca o ploaie de vara, repede, puternica, buna..Tu esti arsita, si norii, si fulgerul, si ploaia de vara. Îmi place cum miroase dragostea ta. Miroase a argila uda si a lemn de salcâm...Daca as muri într-o zi, as vrea sa stii ca ai fost cea mai frumoasa întâmplare din viata mea..A fost un timp de dragoste, fara alta semnificatie.
Si în fumul albastru al tigarii tale, am descoperit visele mele cele mai frumoase!
- Sa nu-ti fie frica. Am sa ma întorc întotdeauna! Pâna la sfârsitul ultimului sfârsit!..."(Fiul risipitor,Radu Tudoran)


*. Pe cerul limpede si poate lung
Albastru pescarus ma cheama,
Simt o durere ca nu pot sa-l ajung,
Desi tot sufletul ma-ndeamna.

*. As vrea sa zbor,cand fluturii se nasc
Luminii dandu-i forme de culoare,
Robia lantului in care zac
S-arunce-n jur miresme ca de floare.

*. As vrea sa simt lumina dimprejur
Sa zbor nemarginit spre cer,
A vietii pasari de azur
Sa urce-naltul cat mai sper.

*. E vis acesta ? ... nu pot spune ...
Nu m-am trezit si poate nici nu vreau,
Plutesc deasupra clipelor nebune
Ce-n derularea lor amara ma orbesc.

*. Te-ai ratacit ! De ratacirea e un scop in sine
Mi-au dat raspunsul pasari ce zburau,
Imensul cer iar norilor revine
Oprind in ei lumini ce coborau.

*. Cand obosit m-aplec peste ruine,
Acelasi inceput imi pare greu,
Tu pescarus al zilelor senine
De ce nu-mi poti zbura mereu ?

*. L-am intrebat, si nu vrea sa-mi raspunda,
Din nou am sa astept sa plece norii,
Si-l voi urma sau poate-l voi visa din umbra,
Pe-albastrul pescarus ce va aduce zorii.(Albastru Pescarus,Nichita Stanescu)


"Iti multumesc...Ai sa-mi spui intr-o zi cine esti tu cu adevarat,de unde aduci avalansa asta de ganduri ,negandite de nimeni pana la tine?Oamenii vb des despre FERICIRE si NOROC,prea des ca sa fii sigur ca stiu ce inseamna.Eu stiu bn,stiu dupa ce m-am gandit nopti si zile.Pot sa spun cu toata mintea si cu inima ,ca esti pt mn NOROC-as fi putut sa nu te intalnesc si esti FERICIRE fiindca te asociez cu toate sperantele mele.Am sa fac tot ce mi-am dorit,pt ca existi tu.Totul are sa fie pt tine!Te astept in toate diminetile tale.bineinteles ca a aflat toata lumea,si imi arunca priviri ciudate.Poate ma cred nebuna!As vrea sa strig si sa le spun ca am intalnire cu Soarele si Marea.sa auda si pasarile calatoare...Fii binecuvantat ca existi si ca mi-ai iesit in cale!Nu-ti spun cum trec orele!Atata timp cat te am in gand,e bn.Distanta care ne separa,nu-mi da sentimentul ca esti departe.Ne separa numai TIMPUL!Vie,permanenta si de neuitat,ramanea MAREA!Ar fi vazut-o si oarba!Ar fi auzit-o si surda![...]"Ca doi oameni sa se retraga intr-o pustietate atat de deplina,intr-un loc in care incepi sa simti inexistenta lumii,trebuia sa fie sanatosi,frumosi,nealterati de nici un viciu,liberi in fata omenirii si a naturii,si sa se iubeasca fara arbitru,fara intrebari,fara limite." "(Maria si Marea,Radu Tudoran)


Balada pescarusilor albastri!

Suntem doi gemeni pescarusi albastri
Legati cu-n fir de nimenea vazut,
Ce-am coborat odata dintre astrii,
Care ne-au zamislit si ne-au nascut!
Iubirea mea inmugureste-n tine,
Iubirea ta incepe cu a mea,
Si-n ochii tai oglinzi cu ape line,
Ard ochii mei ,oglinzi de peluzea!
Dragostea noastra-i dincolo de vreme,
Iar umbra-ncepe sa ni se confunde,
Purtam pe frunte-n loc de diademe,
Solarele lumini rasfrante-n unde.
Suntem doi gemeni pescarusi albastri
Care-au venit purtati de mari de vant,
Trecand prin vami de stele si de astrii,
Iubirea s-o aducem pe pamant!


SIMFONIA INIMII

"Când îmi lipsesti...
Ma plimb printre soapte;
O perdea de frunze uscate
Ma poarta în viitor.
Ma joc cu linistea pictata
De trairi neîmplinite.
Sarutari de soare
Se strâng sa-mi încalzeasca prezentul plin de vise.
O pasare din tinuturi magice
Îmi cânta simfonia inimii
Si adorm purtata pe bratele unui copac
Nascut din doua lacrimi cristaline.
Când imi lipsesti...
Ma plimb printre nori de flori
Un cor de zâmbete ma întâmpina din nou
Se zbat privirile ce mai cauta si astazi
Un prezent perfect cu imagini clare
Ce reprezinta dorinta unei iubiri înaltatoare.
Sa simt ca pot atinge la infinit
Ceva de atins si neatins....
O flacara aprinsa din doua suflete pereche.
Nu lasa speranta sa adoarma astazi...
Viseaza ca-ti doresti
Sa ajungi pâna în adâncul chemarii mele.
Te astept si azi....la fel ca ieri, la fel ca mâine.!!!"

http://www.youtube.com/watch?v=XJbcHlW8ovY 


 "Nimeni nu va şti că suntem tot atât de aproape şi că, seara, sufletul meu, ca ţărmul care se modelează din ape, ia forma uitată a trupului tău ..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu