CASUTA DIN PADURE!!!

CASUTA DIN PADURE!!!

luni, 18 aprilie 2011


Asculta-voi vantul...

...inimă...
când va surprinde
sămânţa florii de aur,
desprinsă din găoacea
sfântă a culorilor,
reconstruind din sunete,
necuvintele...

odată,
un scrib al versurilor tainice,
numea freamătul tău
şi al sufletului,
şi al nevăzutului:
necuvânt...

tu...
ştii să m-asculţi...

pentru că tropotul tău
sau alinarea ta îmi surâd, inimă,
de câte ori,
armăsar nestâmpărat,
mintea,
goneşte tăcerea...

şi...
liniştea adâncurilor redevine vulcan.

ard inimă, ard...

sunt flacără a timpului,
dincolo de
creşterile şi descreşterile
în care mă legeni...

copil al furtunii
şi al frunzelor toamnei
furând culorilor nobile,
pasteluri...
rămase din
zâmbetul primăverii şi al verii,
răbdarea,
mi-o port ca o cruce
a întâmplărilor...

le cioplesc
rând pe rând,
până când
aşchiile încercărilor,
dălţi fine în pumnii micuţi
ai copiilor clipă,
mă readuc în scoică...

ştii inimă?

nu sunt doar
fir de nisip spulberat,
spulberând până la istovire
viaţa...

uneori,
mă privesc din unghiul dor
al valului frumuseţii,
în reflexiile perlei
ce aşteaptă sideful,
să-i mângâie tălpile arse
de paşii timpului...

şi...
fruntea,
şi...
ochii
în care cerul...
îşi păstrează aroma tainică...
de azur...

te ascult, inimă...

pe mine,
doar bate-mă...
blând...(Anne Marie Bejliu)

 http://www.youtube.com/watch?v=6JHX0WyKLOY

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu