CASUTA DIN PADURE!!!

CASUTA DIN PADURE!!!

miercuri, 20 aprilie 2011


SENIN!

     Fruntea ta înaltă
cutele-alungă
azurul cerului
oglindit în ochii tăi
trezeşte cu blândeţe
un zâmbet de dor
lacuri adânci
privirile tale
mă-nfioară iubire!
glasul tău cald
îmi mângâie visele
simt viaţa tresărind
în trupul meu
vlăguit de durere
eşti lacrima cerului
liber căzând
pe pământ
muguri de gând
înflorind pe obraz
o iubire profundă
un miracol
unindu-ne
într-un imens
buchet
zilele şi nopţile
vieţii!(Anne Marie Bejliu)

http://www.youtube.com/watch?v=E30DuiI82Rw






Purtand semnul iubirii de azur...

Te regăsesc
din pas în pas.
Aştepţi mereu
un semn de la mine.

Capul plecat

pe umărul gol,
rotunjeşte tăceri…

Umplem spaţiile

dintre sunetele dulci…
Cuvintele noastre
mângâie.

Ne întâlnim mereu,

pe aceeaşi undă
de bucurie.

Eşti acolo,

departe de mine.

Auzim acelaşi timp

bătând, ritmul sacadat
al dorinţei de viaţă.

Vedem aceeaşi lumină

coborând,
îmbrăcând aerul
în tandreţe…

Între noi,

cuvintele devin
aburi sau… sensuri
alergând spre cer,

într-un dans lin,

purtând,
semnul iubirii
de-azur.(Anne Marie Bejliu)
    

  http://www.youtube.com/watch?v=y4CsEzXu2PE 
   http://www.youtube.com/watch?v=lAAJaPWg3sc

Albastrul meu cu chipul bland...

As vrea atât de mult
sa-mi fii alaturi
albastrul meu cu chipul blând
iubesc în unde clare valul,
simtirii tale –acum venind.
cuprind la piept,
sunete-n dar primite si,
dorul tau, aripa tandra,
îmi umple –n vis singuratatea
de câte ori trimiti lumina,
patrunzi alene-n trupul meu stingher
si amortite falduri de durere,
se destrama.
surâsul tau îl simt acum,
ma pierd…
îmbratisarea-n gându-mi
o surprind…(Ane Marie Bejliu) 
                 

HACHIKO!!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu