CASUTA DIN PADURE!!!

CASUTA DIN PADURE!!!

sâmbătă, 2 aprilie 2011



"Daca tu n-ai exista,
La ce bun sa exist eu.
Sa ma tîrasc într-o lume fara tine
Fara sperante, fara regrete.
Daca tu n-ai exista,
As încerca sa inventez iubirea,
Ca un pictor din ale carui degete
Se nasc culorile zilei
Si-l lasa buimacit.
Daca tu n-ai exista,
Spune-mi cui sa exist eu.
Umbre trecatoare în bratele mele
Pe care nu le voi iubi vreodata.
Daca tu n-ai exista,
N-as fi decît un punct în plus
În vînzoleala acestei lumi
M-as simti pierdut
Si as avea nevoie de tine.
Daca tu n-ai exista,
Spune-mi, cum sa exist eu.
M-as putea preface ca exist
Dar nu as fi aievea.
Daca tu n-ai exista,
Cred c-as fi descoperit
Secretul vietii, misterul ei,
Numai pentru a te crea
Numai pentru a te privi."

 http://www.youtube.com/watch?v=S4x0VPol-uA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu