CASUTA DIN PADURE!!!

CASUTA DIN PADURE!!!

vineri, 1 aprilie 2011

SIMFONIA INIMII...

"Când îmi lipsesti...
Ma plimb printre soapte;
O perdea de frunze uscate
Ma poarta în viitor.
Ma joc cu linistea pictata
De trairi neîmplinite.
Sarutari de soare
Se strâng sa-mi încalzeasca prezentul plin de vise.
O pasare din tinuturi magice
Îmi cânta simfonia inimii
Si adorm purtata pe bratele unui copac
Nascut din doua lacrimi cristaline.
Când imi lipsesti...
Ma plimb printre nori de flori
Un cor de zâmbete ma întâmpina din nou
Se zbat privirile ce mai cauta si astazi
Un prezent perfect cu imagini clare
Ce reprezinta dorinta unei iubiri înaltatoare.
Sa simt ca pot atinge la infinit
Ceva de atins si neatins....
O flacara aprinsa din doua suflete pereche.
Nu lasa speranta sa adoarma astazi...
Viseaza ca-ti doresti
Sa ajungi pâna în adâncul chemarii mele.
Te astept si azi....la fel ca ieri, la fel ca mâine.!!!"




http://www.youtube.com/watch?v=Q4ZDoABTWds
http://www.youtube.com/watch?v=Fg79xPJrwYI

Oricate melodii ai asculta...vei auzi mereu doar una!
Oricate poezii ai citi...iti va rasuna doar una in gand!
Oricate tablouri ai privi...unul iti va ramane in priviri!
Oricati prieteni dragi ai iubi...unul singur te va duce departe,in lumea lui pentru totdeauna!Doar el va gasi calea spre sufletul tau!Doar el va fii mare si cer si intreg universul!


Blanda liniste albastra...:)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu