CASUTA DIN PADURE!!!

CASUTA DIN PADURE!!!

duminică, 10 aprilie 2011

Azi a nins cu fulgi,ca niste pescarusi mici si albi...drumul catre Iubire,incepe cu drumul spre Tine...noapte lina!!!

 http://www.youtube.com/watch?v=gZs3_Q27nHM  


Luna şi Ea

Omule, cât mai e pân' la cer?
O mie de veacuri, un veac într-o mie...
Omule, cât mai e pân' la El?
O lună în an, un an într-o lună.
E luna pe cer, Omule?
Sau omul pe Lună?
Aşteaptă,
 mi-a zis!
.
Omule, cât mai e până zbor?
O mie de vieţi, o viaţă-ntr-o mie...
Omule, cât mai e până cer?
Din lună puterea,
Din El aşteptarea.
Priveşte,
mi-a zis!

Sunt eu... colo jos.
Cuprinde-mi din nor,
Un jos despre lună.
Atinge prin mâini, puterea din stea
Mă vezi printre ei,
sau ei sunt in mine?
Întoarce-te  mâine,
Un azi, mi-e de ajuns
Din ceruri rămâne:
O lună şi Ea!(Mihaela Moraru Celestine)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu