CASUTA DIN PADURE!!!

CASUTA DIN PADURE!!!

marți, 5 aprilie 2011

Conexiuni - Tu

Tu, esti in globul de cristal
Ce-mi arata drumul catre mal
Cand ma pierd in lumea ta, si-as vrea
Sa inving tristetea grea
Tu, nevazuta dar te simt
Te ignor dar nu pot sa ma mint
Esti in ceea ce respir, esti tu
Firul ce ma leaga de miracolul din zori
Cand din vis usor cobori, in tot ce ating in jurul meu
Chipul tau il vad mereu, in gand
Esti orice, oricum, oricand
Tu, asteptarea din amurg
Cand secundele incet se scurg
Cu atingeri moi de catifea
Alintate-n mana ta
Tu, esti ideea de intens
Cautarii mele-i dai un sens
Un motiv ca sa incerc mai mult
Tu esti vocea ce-o ascult
Esti chemarea de demult
Ce ma face sa nu-mi apartin, nu mai sunt eu
Nu mai e nimic al meu, estï tu
Nu pleca nu spune nu...

http://www.youtube.com/watch?v=zqu_EKqFouo


Mi-e dor de tine...

Spune-mi de ce, clipele dor
Numai cand seara vine?
Stiu ce ascund de mine, ochii tai...

Spune-mi de ce, nimic nu mai e
La fel cum speram sa fie?
Timpul parea ca sta pentru noi,
Doar pentru noi doi!

Mi-e dor de tine....
Dar spune-mi cine
A pus tacerea intre noi?
Intoarcete inapoi!
Mi-e dor stii bine,
Mi-e dor de tine!
As vrea sa pot sa te opresc,
Sa-ti spun cat te iubesc!
Mi-e dor de tine....
Numai pe tine....

Oare de ce, nu mai zambesti,
Spui ca te simti departe.
Linistea ne desparte, fara rost!
Oare de ce, nicio zi nu mai e,
Asa cum era inainte?
Simt cum te pierd si totusi mai sper,
Sa-mi spui din nou ca ieri!

http://www.youtube.com/watch?v=vy2DDBggwsk


HACHIKO!!!(6)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu