CASUTA DIN PADURE!!!

CASUTA DIN PADURE!!!

luni, 4 aprilie 2011





http://www.youtube.com/watch?v=uiCRZLr9oRw

Precum un pescarus cutreier marea....

Pierdut pe o mare intunecata cu valuri reci precum un ghetar fara suflet....
Precum un vapor fara panze ..precum o panza fara vant....
Parca ramas in mijlocul furtuni ma lupt cu intunericul...curajul ma paraseste... imi este teama...imi este frica... Da recunosc ptr prima data imi este foarte frica....
Este atat de intuneric...sunetele valurilor reci imi urca pe corp ajung pana in inima mea....iar in privirea mea speriata se citeste singuratatea....sunt singur...
Inchid ochii ...poate dispare furtuna...poate se face lumina...poate acele sunete ale valurilor ce imi inghetau sufletul dispar...
Eu sunt un pescarus ce ratacesc pe mare ...un pescarus ce nu i-a fost inainte teama dar acum este speriat...ii este teama de singuratate...
Deschid ochii este intuneric...dar teama a plecat acum nu imi mai este frica...sunt singur...
Singuratatea a veint la mine....am sa o rog sa imi arate drumul spre tine....dar defapt eu nu am fost niciodata singur...
...traiesc,pasesc,vorbesc...am aripi pot zbura...iar tu esti langa mine...
Stii tu nu ai fost niciodata singura...ptr ca eu m-m nascut a doau oara in inima ta...acolo locuiesc...sunt fiecare picatura de lacrima ce iti brazdeaza obrajii...si te sarut cand ajung la buzele tale...
Defapt tu nu ai fost singura ...poate am fost acel inger care te pazea...sau poate perna pe care ai pus capul inainte de culcare...defapt eu am fost cu tine mereu...
Poate am fost acea flacara ce s-a nascut in tine la primul tau sarut...dar nu am putut sa te incalzesc indeajuns...iar cate odata am fost si acel pescarus ratacit dar si marea agitata cu valuri reci ...
Pot fi orice dar mereu voi fi acolo in sufletul tau...iar tu nu vei fi singura ... eu sunt un simplu...

PESCARUS.....

HACHIKO!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu