CASUTA DIN PADURE!!!

CASUTA DIN PADURE!!!

duminică, 3 aprilie 2011

Esti tu...

Mi-esti aer cu parfum de orhidee,
  Si mã alinti cu-arome ce nu mint...
  Mã porti pe a destinului alee,
  Printr-un castel cu vise de argint.

  Sunt marea care-ti râde în privire,
  Te port prin al meu val ca pe un zeu...
  Te-mbrac în vis c-o dulce nemurire,
  Si scriu iubirea ta, în cerul meu.

  Esti înger si m-atingi cu-a ta aripã,
  M-agãt de ea rugându-te: ”Mai stai….!”
  Si dintr-un veac   eu te transform în clipã,
  Purtându-te pe brate cãtre rai…

  Mi-esti ce-as fi vrut sã-mi fii…esti o scânteie...
  Mã tem c-ai sã te stingi ... sau poate nu ?
  Parfumul meu sublim de orhidee ,
  În   tot ce sunt si ce-am sã fiu, esti tu...

Mariana Eftimie Kabbout

http://www.youtube.com/watch?v=Dcy2zOsmK48


Stiu doar ca te iubesc...

Chiar   nu   mai   stiu,   iubite,   de   unde   a   venit 
Secunda-n   care   timpul   în   suflet   mi   te-a   pus ...
Cu   zâmbetul   tau   dulce,   din   nori   ai   rasarit
Si   chipu-ti   fin   de   înger,   pe   viata   m-a   sedus ...
Straina   sunt, departe ...   si-ngenunchez   de   dor
Când   departare-asterne   un   pod   azi   între   noi... 
Dar   am   sa-l   trec,   iubite, si-un   cer   am   sa   implor
Sa   ploua   cu   iubire   si   flori   peste-amândoi ...
Chiar   n-ai   sa   stii   vreodata   cum   glasu-ti   cristalin
Îmi   mângâie   fiinta   când   reci   tristeti   m-ating ...
Trezeste-ma-n   magia   sarutului   divin,   
Si-atunci   singuratatea   pe   veci   am   sa   o   sting.
Chiar   nu   mai   stiu ... ce-mi   pasa ? Stiu   doar   ca   te   iubesc !
Nu   vreau   sa   stiu   nici   unde,   nici   cum   a   început ...
Cu   tine-mi   va   fi   viata   sublimul   dar   ceresc,
Si-i   multumesc   azi   clipei   în   care   te-ai   nascut!

Mariana Eftimie Kabbout

http://www.youtube.com/watch?v=a4Emw8H1koo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu