CASUTA DIN PADURE!!!

CASUTA DIN PADURE!!!

luni, 25 aprilie 2011


TE VOI GASI!
Voi rãscoli o lume si tot te voi gãsi ...
Mã voi certa cu timpul iar clipele vor plânge !
Nimic în lumea asta nu-mi va putea opri
Pasul ce cautã azi drumul
Spre tine ....
Voi sparge munti de piatrã si tot te voi iubi

Sfidând o suferintã ce zâmbetul îmi frânge
În tot ce-a fost cenusã acum voi regãsi
Al tãu sãrut ce l-ai uitat
La mine ...
Îmi tot zâmbesc doi spini ce tãlpile-mi ucid

Iar rãnile prea multe mã sorb într-o durere
Te caut visul meu, în tine sã mã-nchid
Si-n noaptea rece sã mã acopãr
Cu tine...
Mã va distruge dorul cu zâmbetu-i perfid

Ce-mi va uita sãrutul în palida tãcere
Dar voi dãrâma iubite , al plângerilor zid
Si-ai sã te nasti din nou
În mine ...
Mã voi certa acum de nu te voi gãsi

Sorbind usor din valul plin de sare
Sub pasul tãu cel fin nisip voi fi
Si tot am sã gãsesc drumul
Spre tine,
Mã va purta destinul pe brate într-o zi

Salvându-mã din lacrima ce doare
Mã voi lupta cu anii si tot te voi gãsi
Cãci scris ti-a fost sã fii parte
Din mine ...

Mariana Kabbout 
 http://www.youtube.com/watch?v=prJlp7aInpM


       
 http://www.youtube.com/watch?v=K4SFqGHsI_o    

2 comentarii:

  1. Buna.Poezia pentru mine e ceva nou,cele postate de tine imi plac si ma fac sa iti inteleg cat de cat simtirile si sufletul.Cred ca majoritatea sunt postate pentru ca te reprezinta pentru acest motiv o sa le citesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. :) multumesc!as vrea sa le citesti si pentru tine!Poezia,muzica,pictura,chiar si sportul,cred ca ne ajuta sa gasim o cale cat mai lina si senina spre noi insine!

    RăspundețiȘtergere